Control executiv: diferenţe individuale
Oana Benga, Georgiana Susa, Irina Pitică
Participanţi: şcolari din clasele a III-a şi a IV-a.
Reconceptualizarea flexibilităţii sistemului cognitiv
Thea Ionescu şi grupul FCA
Supradotare şi învăţare ancorată
Thea Ionescu şi grupul FCA
Achiziţia limbajului din perspectiva învăţării ancorate
Thea Ionescu şi grupul FCA
Relatia dintre probleme de internalizare și memorie de lucru respectiv memorie de scurtă durata
Laura Visu-Petra, Alexandra Sabou, Cristina Trifan
Participanți: școlari din clasele a V-a
Flexibilitatea cognitiv-afectivă de-a lungul vieții. Un review al literaturii
Laura Visu-Petra, Oana Mărcuș, Melania Moldovan
Antrenamentul flexibilității cognitiv-afective
Laura Visu-Petra, Oana Mărcuș
Participanți: școlari din clasele a VI-a, a VII respectiv a X-a și a XI-a.
Flexibilitatea cognitiv-afectivă și distorsiuni atenționale în procesarea stimulilor emoționali
Laura Visu-Petra, Oana Mărcuș
Oana Stanciu (Central European University, Budapesta)
Colin MacLeod & Heather Liebregts (University of Western Australia)
Participanți: școlari din clasele V-a și a VII-a precum și tineri adulți.
Evaluarea memoriei pentru scenarii cu valenţă emoţională la şcolarii cu niveluri ridicate de anxietate
Lavinia Cheie, Laura Visu-Petra
Participanţi: şcolari mici
Evaluarea funcţiilor executive la preşcolari în contexte culturale diferite: România – Rusia
Lavinia Cheie & Laura Visu-Petra (RO), Aleksander Veraksa, Aleksandra Gorovaya , Sergey Leonov (RU)
Participanţi: preşcolari
Emergenţa abilităţilor de simulare în relaţie cu funcţiile executive
Laura Visu-Petra
Participanţi: preşcolari şi şcolari
Meta-analiză a literaturii privind dezvoltarea morală şi anxietatea
Oana Rebega